Wat zijn de retourmogelijkheden

Bij Shoeby geldt: niet goed, geld terug. Na ontvangst heb je 120 dagen om de items te retourneren. Je kunt er voor kiezen om je bestelling terug te sturen via DHL of terug te brengen naar één van de Shoeby winkels. Houd bij een eventuele Afterpay betaling wel je betaaltermijn in de gaten. Zij hanteren een eigen betaaltermijn.

Wil je jouw retour terugbrengen of ruilen in de winkel? Dat kan, je mag dit in de winkel retourneren of omruilen indien op voorraad.

Woon je in België of Duitsland en wil je een online bestelling retourneren?

Neem dan contact met ons op, zodat we je een retourbon kunnen mailen. Met deze retourbon kan je in België bij B-Post en in Duitsland bij DHL jouw bestelling gemakkelijk en snel retourneren.


Retourmogelijkheden

Shoeby winkel.

Kosten: Gratis

Verwerking 10 werkdagen.

Via DHL.

Kosten: € 3,95

verwerking: 10 werkdagen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan duurt het max. 6 werkdagen. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!

Wat doen wij als Shoeby om er voor te zorgen dat je nog steeds kunt shoppen?

"Bij Shoeby hebben we all eyes on you. Gezondheid en veiligheid voor jou als klant en al onze medewerkers zijn onze grootste prioriteit. Bij Shoeby doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat ook in deze tijd shoppen bij Shoeby nog steeds leuk en verantwoord kan." 

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Deellevering

Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering

We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw AfterPay factuur.