Bestelling en Levering
Oeps..
Levermethode | Prijs | Levertijd |
---|---|---|
Shoeby Store | Gratis | Max 6 werkdagen |
DHL Levering NL of BE | Altijd gratis vanaf €75
€3,99 standaardlevering €2,99 voor ingelogde members €1,99 voor Front-Row members* *verzendkosten worden teruggeboekt als saldo | 1-3 werkdagen |
DHL Levering Duitsland | Altijd gratis vanaf €75
€5,99 standaardlevering |
1-3 werkdagen |
Levertijden rondom de Feestdagen | |
---|---|
Besteldatum | Leverdatum |
Maandag 23 december vóór 19:00 | Dinsdag 24 december |
Dinsdag 24 december | Zaterdag 28 december |
Woensdag 25 december | Zaterdag 28 december |
Donderdag 25 december | Zaterdag 28 december |
Dinsdag 31 december | Vrijdag 3 januari |
Woensdag 1 januari | Vrijdag 3 januari |
FAQ Bestelling en Levering
Bestelling en Levering
Uiteraard! Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Niks ontvangen na 60 minuten? Check je spam!
Heb je gekozen voor afhalen in store, dan duurt het maximaal 6 werkdagen. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!
Ja, je ontvangt een track&trace code voor thuisbezorging via DHL. Ben je niet thuis bij de eerste leverpoging, dan wordt het bij de buren of een afhaalpunt afgegeven.
Deellevering
Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.
Annulering
We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw Klarna factuur.
Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.
Annulering
We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw Klarna factuur.
Check eerst of het item wél online verkrijgbaar is en kies voor bezorging bij jouw Shoeby store. Wil je het item liever in de winkel shoppen, neem dan contact op met jouw favoriete Shoeby store om het item achter te laten hangen. Daarnaast kan een item inderdaad vanuit een andere winkel besteld worden. Vraag hiernaar in de winkel!
In de meeste gevallen wel! Mochten meerdere items helaas niet leverbaar zijn dan ontvang je hier een e-mail over. Van de items welke naar je onderweg zijn ontvang je een verzendbevestiging. Heb je een e-mail ontvangen dat een item helaas niet meer leverbaar is dan storten we je geld binnen 5 werkdagen retour of wordt het bedrag verrekend op jouw Klarna factuur.
Simpel! Kom je een item tegen dat perfect past in jouw kledingkast? Klik op de zwarte balk: ‘Plaats in winkelmand’. Ben je klaar met shoppen en wil je je bestelling afronden, klik dan rechtsboven op het winkelwagen-icoontje en vervolgens op de zwarte balk: ‘Doorgaan met bestellen’. Volg de stappen en je bestelling komt z.s.m. jouw kant op!
Even bellen is het handigst. We zijn op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 13:00 uur via +31 (0)85 273 01 14 (lokaal tarief).
Is het item dat jij op je wishlist had staan uitverkocht? Je kunt hiervoor even langsgaan in de winkel om te kijken of je item daar nog wél in het rek hangt. Klik hier voor het overzicht van alle stores. Mocht het daar niet gelukt zijn, bel of chat ons dan even: 0852730114 (lokaal tarief). Misschien heb je geluk! Het kan zomaar zijn dat een artikel dat vandaag online is uitverkocht, morgen weer beschikbaar is omdat we een retour of nieuwe levering ontvangen.