-
Bestelling en Levering
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in de winkel kan afhalen? Ontvang ik een Track&Trace code? Mijn bestelling is incompleet. Hoe kan dat? Wanneer een item in de winkel niet meer voorradig is, kan deze dan vanuit een andere winkel worden geleverd? Komen overige items nog wel na een annulering? Hoe plaats ik een bestelling? Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Een item is niet meer leverbaar. Wat nu? -
Betaalmethoden
Kan ik een item dat ik heb betaald met de Shoeby waardecheque retourneren? Wat is de Klarna betaaltermijn? Wanneer ontvang ik mijn Klarna terugbetaling na retour? Waarom kan ik een giftcard niet online inleveren? Waar kan ik het saldo van een giftcard inzien? Wanneer ontvang ik mijn Klarna rekening? Waarom krijg ik een herinnering van Klarna terwijl ik al heb betaald? Mijn Klarna rekening is niet aangepast nadat een artikel niet (meer) leverbaar is. Wat nu? Kan ik korting (of kortingscodes) ook in de winkel inleveren? Ik ben de aankoopbon kwijt. Wat nu? Hoelang duurt het voordat mijn PayPal betaling is verwerkt? -
Ruilen en Retourneren
De rekening van Klarna is nog niet aangepast. Wat nu? Hoe kan ik mijn bestelling retourneren vanuit België of Duitsland? Ik wil mijn item ruilen. Kan dit ook? Hoe wordt de retournering geregeld bij een betaling via Klarna? Hoe kan ik mijn bestelling retourneren via de Shoeby winkel (Gratis)? Kan ik een retour ook thuis op laten halen? Wat is de juiste verpakking voor een retourzending? Hoe kan ik mijn bestelling retourneren via een DHL punt? Wanneer krijg ik mijn geld terug? Mogen alle producten worden geretourneerd, of zijn er items uitgesloten? Wordt het geldbedrag bij een retour automatisch teruggestort via iDeal? Wat zijn de retourmogelijkheden? -
Store Vragen
Mag ik korting (of kortingscodes) ook in de winkel inleveren? Ik heb een vraag over een winkelaankoop. Waar kan ik terecht? Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen? Wat zijn de openingstijden van de stores? Doen jullie ook mee met acties van winkelcentra waar Shoeby is gevestigd? Waar en wanneer worden er kidsmiddagen georganiseerd? Ik heb een klacht over een ervaring in een van jullie stores. Waar kan ik deze indienen? Ik ben de aankoopbon kwijt. Wat nu? Ik wil graag in de mode werken. Zijn er vacatures of kan ik een dagje meelopen in de winkel? -
Mijn Shoeby
Ik heb meerdere e-mailadressen opgegeven. Kan ik deze samenvoegen of een e-mailadres afmelden? Wat zijn de voordelen van het spaarsysteem? Hoe geef ik een adreswijziging door? Kan ik mijn waardecheque ook online inleveren? Wanneer word ik een Style Select Member? Hoe is het puntensysteem opgebouwd? Wanneer ontvang ik mijn cheque voor het gespaarde aantal punten? Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu? Wat is mijn puntensaldo? De kortingscode werkt niet. Wat nu? Ik kan niet online inloggen met mijn account. Hoe kan dat? Ik ben mijn klantenkaart kwijt. Kan ik nu geen punten sparen? -
Producten en Garantie
-
Maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 22.00. Zaterdag van 10.00 - 17.00.
-
Stel je vraag via e-mail. Je ontvangt binnen vier werkdagen antwoord.
E-mail voor webshop gerelateerde vragen
E-mail voor overige vragen -
Webshop
Alle webshop gerelateerde vragen.
085 - 2730114 Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00. Zaterdag van 10.00 - 13.00.
Bel ons
Receptie
Vragen betreffende stores, jouw stijlpas, leveranciers en overige niet-gerelateerde webshop vragen.
073 - 5118019 Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 18.00.
Bel ons
Shoeby B.V.
Burgemeester Burgerslaan 40A
5245NH Rosmalen
info@shoeby.nl
KvK-nummer : 16078843
BTW-nummer : NL.0082.02.771.B.01