Mijn Account
Oeps..
Hier vind je alle informatie over jouw Shoeby account.
FAQ Mijn Account
Mijn Account
Je kunt je saldo inleveren op al onze items, zowel online als in de winkel, met uitzondering van onze cadeaubonnen. Zo kun je jouw verdiende beloningen gebruiken voor alles wat je bij Shoeby leuk vindt, behalve voor cadeaubonnen. Veel shopplezier!
Je kunt je spaarsaldo vinden zodra je inlogt op je accountpagina, in de app of bovenaan de nieuwsbrief. Als je lid bent van onze loyalty club kun je op je accountpagina duidelijk je huidige spaarsaldo zien.
Heb je nog een waardecheque ontvangen via ons vorige loyaliteitsprogramma? Geen zorgen, je kunt deze nog steeds inwisselen. Controleer de vervaldatum die op de cheque vermeld staat tot deze tijd kun je het nog inleveren online of in een van onze Shoeby-stores.
Elke keer dat je bij ons winkelt, zetten we 3,5% van je aankoopbedrag opzij in de vorm van jouw persoonlijke spaarsaldo. Dit saldo kun je later gebruiken op een volgende aankoop. Een leuke manier om te blijven profiteren van winkelen bij Shoeby! Je kunt jouw saldo inzien in mijn account op de Shoeby-app of bovenaan in de nieuwsbrief.
Bij Shoeby noemen we het hoogste- loyalty niveau 'Front-Row', en dat heeft zo zijn voordelen. Door minimaal €300 euro per jaar te spenderen word je Shoeby front row member en profiteer je van vele extra voordelen. Zo krijg je exclusieve gifts, events, deals en aanbiedingen. Lees hier meer
Het kan zijn dat je geen historie ziet van je gespaarde punten in je account omdat ons nieuwe loyaliteitsprogramma een nieuwe frisse start is. Je kunt je laatste waardecheque in je account vinden en deze nog tot de vervaldatum inwisselen. Als je meer vragen hebt of hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze customer service. We staan altijd voor je klaar!
Wil je weten of je spaarsaldo actief is in je winkelwagen? Om je spaarsaldo online in te zetten, volg je deze eenvoudige stappen:
1. Ga naar mijn account en log in
2. Activeer je spaarsaldo in je account
3. Ga naar de winkelwagenpagina om je aankopen te bekijken
4. Onder het subtotaal vind je een grijze sectie. Hier staat duidelijk vermeld of je 'spaarsaldo' kunt toevoegen
5. Klik op de knop om je spaarsaldo toe te voegen en je ziet meteen hoeveel je kunt besparen
Heb je nog vragen of hulp nodig bij het activeren van je spaarsaldo? Neem dan contact op met onze customer service. Here for you!
1. Ga naar mijn account en log in
2. Activeer je spaarsaldo in je account
3. Ga naar de winkelwagenpagina om je aankopen te bekijken
4. Onder het subtotaal vind je een grijze sectie. Hier staat duidelijk vermeld of je 'spaarsaldo' kunt toevoegen
5. Klik op de knop om je spaarsaldo toe te voegen en je ziet meteen hoeveel je kunt besparen
Heb je nog vragen of hulp nodig bij het activeren van je spaarsaldo? Neem dan contact op met onze customer service. Here for you!
Als je je spaarsaldo in de winkel wilt inleveren, hoef je alleen maar een van onze collega's aan te spreken en te laten weten dat je je saldo wilt gebruiken. Je kunt hiervoor je Shoeby-app of e-mail laten zien. We staan voor je klaar om je te helpen!
Als de betaling voor het inwisselen van je loyalty saldo niet lukt, maak je geen zorgen. Binnen enkele minuten wordt het saldo automatisch weer bijgeschreven op je account, zodat je het opnieuw kunt gebruiken. We zorgen ervoor dat je loyalty saldo altijd beschikbaar is wanneer je het nodig hebt.
Je kunt je loyalty saldo inleveren op drie manieren: in een van onze 250 stores, onze webshop of in de app. Als je een aankoop hebt gedaan en lid bent van onze loyalty club, kun je het verdiende saldo na 24 uur al gebruiken op je volgende aankoop. Zo houden we het extra gemakkelijk voor jou!
Poeh, heb je even? ;-) Het spaarsysteem is onderdeel van ons Style Club.
Alle voordelen daarvan vind je hier.
Graag zelfs; we houden ons e-mailbestand graag zo up-to-date mogelijk. Geef je wijzigingen door via info@shoeby.nl.
Het is mogelijk dat je een klantenkaart hebt en onze nieuwsbrief ontvangt, maar je toch geen online account hebt. Je kunt deze zelf online aanmaken.
Dit doe je makkelijk via deze link.
Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice om je contactgegevens aan een online account te koppelen.
Kan de beste overkomen! Vraag een nieuw wachtwoord aan door rechtsboven op onze website te klikken op ‘Inloggen’ en daarna op ‘Wachtwoord vergeten’.
Verhuisd? Gefeliciteerd! Als je een online account hebt dan kun je je adres zelf wijzigen in je account of natuurlijk in onze Shoeby app. Heb je geen online account? Geef dan je nieuwe adres even door via info@shoeby.nl of in een van onze winkels.