Mijn Account
Oeps..
Hier vind je alle informatie over jouw Shoeby account.
FAQ Mijn Account
Mijn Account
Graag zelfs; we houden ons e-mailbestand graag zo up-to-date mogelijk. Geef je wijzigingen door via info@shoeby.nl.
Poeh, heb je even? ;-) Het spaarsysteem is onderdeel van ons Style Programma.
Alle voordelen daarvan vind je hier.
Verhuisd? Gefeliciteerd! Als je een online account hebt dan kun je je adres zelf wijzigen in je account of natuurlijk in onze Shoeby app. Heb je geen online account? Geef dan je nieuwe adres even door via info@shoeby.nl of in een van onze winkels.
Ja. Vul in de winkelwagen je code in. Voilà!
Als je in één jaar minimaal 1.500 punten hebt gespaard, bekronen we je tot Style Select. En dat wil je!
Meer info over het Style Programma vind je hier.
Met een klantenkaart of online account spaar je automatisch punten bij ons en neem je deel aan ons Style Programma! Je kunt de opbouw van je punten altijd terugvinden in je account.
Meer info over ons Style Programma en over hoe je punten kunt sparen bij ons hebben we hier voor je uitgelegd.
Je ontvangt een waardecheque als je minimaal 1667 punten hebt gespaard. Wanneer je het saldo hebt bereikt zullen de punten worden afgeschreven en ontvang jij jouw cheque per e-mail of per post. Hoe snel jij jouw cheque ontvangt is afhankelijk van of je hem wilt ontvangen per e-mail of per post. Zorg dat jouw e-mailadres bij ons bekend is en je toestemming hebt gegeven dat wij jou mogen e-mailen alleen dan kunnen we de cheque maandelijks digitaal naar jou versturen.
Hebben wij geen e-mailadres van jou? Dan kan het wat langer duren voordat je jouw waardecheque ontvangt. Deze waardecheque zul je samen met ons magazine per post ontvangen. Het magazine ontvang je vier keer per jaar.
Heb je gekozen om jouw cheques handmatig aan te vragen? Dan kun je doorsparen tot een hoger puntensaldo. Heb je het gewenste saldo bereikt? Vraag je waardecheque dan handmatig aan via mijn account. Let op dit kan echter wel 4-6 weken duren voordat deze in je mailbox of Shoeby app verschijnt. Weet je te sparen tot een puntensaldo van 20.000 of meer? Dan heb je ook de mogelijkheid om in plaats van een waarde cheque, je puntensaldo in te zetten voor twee concert- of musicalkaartjes naar keuze mail info@shoeby.nl!
Hebben wij geen e-mailadres van jou? Dan kan het wat langer duren voordat je jouw waardecheque ontvangt. Deze waardecheque zul je samen met ons magazine per post ontvangen. Het magazine ontvang je vier keer per jaar.
Heb je gekozen om jouw cheques handmatig aan te vragen? Dan kun je doorsparen tot een hoger puntensaldo. Heb je het gewenste saldo bereikt? Vraag je waardecheque dan handmatig aan via mijn account. Let op dit kan echter wel 4-6 weken duren voordat deze in je mailbox of Shoeby app verschijnt. Weet je te sparen tot een puntensaldo van 20.000 of meer? Dan heb je ook de mogelijkheid om in plaats van een waarde cheque, je puntensaldo in te zetten voor twee concert- of musicalkaartjes naar keuze mail info@shoeby.nl!
Kan de beste overkomen! Vraag een nieuw wachtwoord aan door rechtsboven op onze website te klikken op ‘Inloggen’ en daarna op ‘Wachtwoord vergeten’.
Neem even contact op met onze klantenservice! Zij kunnen je verder helpen.
Het is mogelijk dat je een klantenkaart hebt en onze nieuwsbrief ontvangt, maar je toch geen online account hebt. Je kunt deze zelf online aanmaken.
Dit doe je makkelijk via deze link.
Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice om je contactgegevens aan een online account te koppelen.
Jawel hoor! Geef bij een aankoop in store even je postcode en huisnummer door, dan schrijven we de punten gewoon bij. Daarnaast kun je als online shopper je klantennummer terugvinden in je account én in onze Shoeby app; in deze app vind je een digitale pas die ook in onze stores te gebruiken is om ook op die manier punten te sparen. Je kunt je klantnummer ook aanvragen via info@shoeby.nl.