• Gratis afhalen in 220 winkels
  • Gratis retourneren via de winkel
  • 9/10 beoordeling van 1611 klanten
Klantenservice van Shoeby - alle aandacht voor jou

Veelgestelde vragen

Bestellen

Mijn eerste bestelling

Je surft door de verschillende categorieën op Shoeby.nl en doet kleding in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmand en vervolgens op de zwarte knop "ga naar winkelmand". Volg de stappen in het scherm en je bestelling is geplaatst.

Mijn bestelling annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Dan kun je ons het beste direct bellen, wij zijn te bereiken tussen 09.00 en 22.00 op werkdagen, op zaterdag zijn we beschikbaar van 10.00 tot 17.00 - +31 (0)85 273 01 14 (lokaal tarief).

Bevestiging bestelling

Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is overgekomen.

Uitverkocht artikel

Regelmatig wordt het assortiment van Shoeby aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om de website goed in de gaten te houden. Daarnaast kun je natuurlijk naar je favoriete Shoeby winkel gaan om te kijken of de kleding daar nog wel verkrijgbaar is.Adressen en openingstijden van de Shoeby winkels

Bezorgen en afhalen

Aflevering bestelling

Bestellingen via PostNL leveren we binnen 1 tot 3 werkdagen. Als je je bestelling gaat ophalen bij een Shoeby winkel dan kan je de bestelling 6 werkdagen later afhalen.

Verzendkosten bij bezorging Shoeby filiaal

Je betaalt geen verzendkosten als je je bestelling in een Shoeby winkel komt afhalen. Voor thuisbezorging vragen wij € 4,95 per bestelling. Meer over verzendkosten.

Bezorging incompleet

We besteden de grootste zorg aan het tonen van een up-to-date assortiment. Het kan zijn dat een artikel op dat moment niet voorradig is, we zullen deze dan nog nazenden. Dit betekent dat je verschillende deelleveringen krijgt. Het kan ook voorkomen dat artikelen in het magazijn niet aan de hoogtste kwaliteitseisenvoldoen en niet meer na te bestellen zijn. Omdat we je niet willen teleurstellen met een beschadigd of vuil artikel leveren we deze dan niet mee. Het betaalde bedrag wordt dan gecrediteerd op je rekening.

Betalen en geldzaken

Onze betaalmethodes

Bij Shoeby heb je de keuze uit de volgende betaalmethodes: iDEAL, VISA, MasterCard, Achteraf betalen met Afterpay, Mister Cash, Fashioncheque, VVV Cadeaukaart, Yourgift Card, Shoeby waarde cheque en natuurlijk de Shoeby giftcard. Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Zijn mijn punten online in te leveren?

Ja, de punten zijn online in te leveren. Vul bij stap 1 in de winkelmand je ontvangen code en kaartnummer in en druk daarna op activeren.

Betalen met AfterPay - Achteraf betalen (Nederland)

Met Afterpay kan je gemakkelijk achteraf betalen bij Shoeby. Je betaald dus alleen de artikelen die je met zekerheid wilt houden. Een week na het plaatsen van je bestelling ontvang je een betaaloverzicht via de app of per e-mail. De betaling kan je direct via de app of de betaalknop in de e-mail of binnen 14 dagen voldoen. Voor meer informatie ga je naar www.afterpay.nl. Om online te betalen met Afterpay doorloop je de volgende stappen:

  • Kies voor Afterpay en vul je geboortedatum en telefoonnummer in
  • Klik op ‘ga verder’
  • Controleer je gegevens en klik op ‘bestelling afronden’
  • Controleer nog eens je geboortedatum, vink aan dat je de dienstverleningsvoorwaarden van Afterpay hebt gelezen
  • Klik op ‘ik ga akkoord’
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging

Betalen met iDeal

Met iDEAL kun je betalen met het internetbankierprogramma van je bank. Je kan met iDEAL betalen als je klant bent bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Knab, Triodos Bank ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank of Van Lanschot. Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Voor meer informatie ga je naar www.ideal.nl. Om online te betalen met iDEAL doorloop je de volgende stappen:

  • Selecteer je bank
  • Klik op ‘ga verder’
  • Controleer je gegevens en klik op ‘bestelling afronden’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank
  • Vul je rekeningnummer en pasnummer in
  • Klik op de random reader waar je mee wilt betalen en klik op ‘ga verder’
  • Geef aan of je een email wilt ontvangen en maak je betaling compleet
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging

Betalen met Mister Cash

Met Bancontact oftewel Mistercash kunnen Belgische klanten online aankopen doen via hun bankpas. Het is iDEAL voor Belgische klanten. Je kan makkelijk met Mistercash betalen als je klant bent bij de volgende banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Om online te betalen met Mistercash doorloop je de volgende stappen:

  • Selecteer de betaalmethode
  • Klik op ‘ga verder’
  • Controleer je gegevens en klik op ‘bestelling afronden’
  • Betaal via de app of met je Bancontact-kaart en bevestig de betaling
  • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging

Ruilen of retourneren bij winkel

Je kunt jouw bestelling kosteloos naar één van de Shoeby stores in Nederland brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.

Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening.

Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.