• Gratis afhalen in 230 winkels
  • Gratis retourneren via de winkel
  • 8.9/10 beoordeling van 1123 klanten

Veelgestelde vragen

Bestellen

Mijn eerste bestelling

Je surft door de verschillende categorieën op Shoeby.nl en doet kleding in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmand en vervolgens op de zwarte knop "ga naar winkelmand". Volg de stappen in het scherm en je bestelling is geplaatst.

Mijn bestelling annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Dan kun je ons het best bellen, wij zijn te bereiken tussen 09.00 en 22.00 uur op werkdagen en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 +31 (0)85 273 01 14(lokaal tarief), dan regelen we het voor je.

Bevestiging bestelling

Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is overgekomen.

Uitverkocht artikel

Regelmatig wordt het assortiment van Shoeby aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om de website goed in de gaten te houden. Daarnaast kun je natuurlijk naar je favoriete Shoeby winkel gaan om te kijken of de kleding daar nog wel verkrijgbaar is.Adressen en openingstijden van de Shoeby winkels

Bezorgen en afhalen

Aflevering bestelling

Bestellingen via PostNL leveren we binnen 1 tot 3 werkdagen. Als je je bestelling gaat ophalen bij een Shoeby winkel dan kan je de bestelling 6 werkdagen later afhalen.

Verzendkosten bij bezorging Shoeby filiaal

Je betaalt geen verzendkostenals je je bestelling in een Shoeby komt afhalen. Voor thuisbezorging vragen wij € 4,95 per bestelling.Meer over verzendkosten

Bezorging incompleet

We besteden de grootste zorg aan het tonen van een up-to-date assortiment. Het kan zijn dat een artikel op dat moment niet voorradig is, we zullen deze dan nog nazenden. Dit betekent dat je verschillende deelleveringen krijgt. Het kan ook voorkomen dat artikelen in het magazijn niet aan de hoogtste kwaliteitseisenvoldoen en niet meer na te bestellen zijn. Omdat we je niet willen teleurstellen met een beschadigd of vuil artikel leveren we deze dan niet mee. Het betaalde bedrag wordt dan gecrediteerd op je rekening.

Betalen en geldzaken

Betaalwijzen

De kleding die je koopt in de Shoeby webshop kun je betalen met iDEAL, VISA, MasterCard, Achteraf betalen met Afterpay, Mister Cash, Fashioncheque en natuurlijk de Shoeby giftcard. Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Zijn mijn punten online in te leveren?

Ja, de punten zijn online in te leveren. Vul bij stap 1 in de winkelmand je ontvangen code en kaartnummer in en druk daarna op activeren.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor Shoeby het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij [webshop url] achteraf betalen tot een bedrag van € [1e bedrag] als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € [2e bedrag]. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Betalen met iDeal

Met iDEAL kun je betalen met het bekende internetbankierprogramma van je bank. Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Van Lanschot dan kun je gebruik maken van iDEAL.Meer info op www.ideal.nl

Betalen met Mister Cash

Kies Creditcards en Mister Cash als betaalmethode. Bij het betaalscherm vul je de kaarthouders naam, kaartnummer en vervaldatum in. Bevestig de betaling en als dat gelukt is, gaan wij jouw bestelling verzenden.

Ruilen of retourneren bij winkel

Je kunt jouw bestelling kosteloos naar één van de Shoeby stores in Nederland brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.

Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening.

Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.