• Gratis afhalen in 230 winkels
  • Gratis retourneren via de winkel
  • 8.9/10 beoordeling van 1121 klanten

Algemene voorwaarden Shoeby Stijlpas

De hieronder vermelde Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de Shoeby Stijlpas* van Shoeby en het hierbij behorende spaarprogramma.

Shoeby Stijlpas

De Shoeby Stijlpas is een klantenkaart van Shoeby. Met de Shoeby Stijlpas kunt u sparen bij Shoeby en ontvangt u informatie over acties en aanbiedingen in de winkel van Shoeby. Een door Shoeby vastgesteld bestedingsbedrag geeft recht op waardecheques die een bepaalde korting geven op uw volgende aankopen bij Shoeby. De Shoeby waardecheques zijn 3 maanden geldig en zijn geldig op de hele collectie. Klanten die een door Shoeby vastgesteld minimale jaarlijkse besteding doen bij Shoeby behoren tot het ‘Diamond’ niveau en profiteren van extra voordelen.

De aanvraag van de Shoeby Stijlpas

De Shoeby Stijlpas kunt u aanvragen door de inschrijfkaart volledig in te vullen en te ondertekenen of door een Shoeby account aan te maken via shoeby.nl of de Shoeby app. Door het ondertekenen van het aanmeldingsformulier of door het aanmaken van een account, verklaart u dat u kennis heeft genomen van deze Algemene Voorwaarden en instemt met de toepasselijkheid ervan. De Shoeby Stijlpas blijft te allen tijde eigendom van Shoeby.

Shoeby-databank

De gegevens die Shoeby verzamelt in verband met het gebruik van de Shoeby Stijlpas zullen worden opgeslagen in de Shoeby-databank. Deze database wordt beheerd door Shoeby Franchise BV en door
m-wise BV, Entrepotdok 52 sous, 1018 AD Amsterdam, Nederland. Shoeby Franchise BV is de databeheerder in de zin van de Nederlandse privacywet.

Doeleinden

Het opslaan van gegevens in de Shoeby-databank gebeurt om de volgende redenen:

  • gebruik van het Shoeby-spaarpuntensysteem;
  • om te communiceren met Shoeby Stijlpas-houders en hen persoonlijk te informeren over speciale aanbiedingen, voordelen en acties, alsmede andere onderwerpen die zij mogelijk interessant vinden; en
  • om Shoeby Stijlpas-houders beter te leren kennen als klant, waardoor Shoeby beter kan inspelen op hun wensen en behoeften.

Persoonlijke gegevens

Uw gegevens zullen zolang u een Shoeby Stijlpas heeft, worden geregistreerd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Deze persoonsregistratie is bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CPB) aangemeld. Een kopie van het aanmeldingsformulier ligt bij Shoeby Franchise BV ter inzage.

Extra voordeel voor leden binnen het Diamond Niveau: kleding gratis laten vermaken

Het extra voordeel voor Diamond-leden om gekochte artikelen gratis te laten vermaken is onderhevig aan de volgende voorwaarden:

  • Dit Diamond-voordeel is niet geldig voor sale-artikelen en geldt alleen voor artikelen van meer dan 30 euro.
  • Wij vermaken uw kleding graag direct na uw aankoop en uiterlijk twee weken na uw aankoop (tip: was de kleding eerst een keer volgens de voorschriften). Neem uw kassabon en Shoeby Stijlpas mee naar de Shoeby-winkel.
  • Vermakingen die in aanmerking komen voor deze service zijn: het verlengen/verkorten van mouwen/pijpen en kleine aanpassingen zoals aan de naden.
  • Vermakingen waarbij de kleding een andere maat moet worden of het vermaken van T-shirts en truien valt niet onder deze service.
  • Bovengenoemde voorwaarden zijn onderhevig aan verandering, zonder voorafgaande toestemming.
Extra voordeel voor leden binnen het Diamond Niveau: ruilperiode is 4 weken in plaats van 2 weken.

Dit extra voordeel voor Diamond-leden is niet geldig bij aankoop van sale-artikelen.

Beëindiging deelname

U kunt uw deelname aan de Shoeby Stijlpas beëindigen door Shoeby hiervan op de hoogte te stellen. U kunt dit kenbaar maken in de winkel of door te bellen met de klantenadministratie. Uw gegevens worden dan uit de databank verwijderd en u wordt uitgeschreven uit het Shoeby Stijlpas-programma.

Beëindiging of wijziging van het programma

Shoeby behoudt zich het recht voor het spaarprogramma of andere voordelen en condities behorende bij de Shoeby Stijlpas te beëindigen of geheel of gedeeltelijk te wijzigen. De houder van de Shoeby Stijlpas wordt tijdig op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen. Door gebruik te maken van de Shoeby Stijlpas na de datum van de wijziging stemt de houder van de Shoeby Stijlpas in met de wijzigingen.

Correspondentie

Correspondentie aangaande alle aspecten van het Shoeby Stijlpas-programma kan schriftelijk gericht worden aan: Shoeby Franchise B.V. – Shoeby Stijlpas – Burgemeester Burgerslaan 40a,

5245 NH Rosmalen, Nederland. U kunt ook bellen met 073 5118019 (NL) of 014219303 (BE). Uw aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden verwerkt.

 

 

* Deze kaartnaam werd geïntroduceerd september 2013. Shoeby Stijlpas was voorheen bekend onder de naam Shoeby Member Card, Savers Card of de Reward Card. Voor leden met een Shoeby Member Card, Savers Card of Reward Card gelden dezelfde algemene voorwaarden.