• Gratis verzending en retour via de winkel
  • 120 dagen retourtermijn
  • 8.9/10 beoordeling van 3803 klanten
Klantenservice van Shoeby

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan duurt het max. 6 werkdagen. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!

Wat doen wij als Shoeby om er voor te zorgen dat je nog steeds kunt shoppen?

"Bij Shoeby hebben we all eyes on you. Gezondheid en veiligheid voor jou als klant en al onze medewerkers zijn onze grootste prioriteit. Bij Shoeby doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat ook in deze tijd shoppen bij Shoeby nog steeds leuk en verantwoord kan." 

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Deellevering

Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering

We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw AfterPay factuur.

Neem contact met ons op

Shoeby Franchise B.V. Burgemeester Burgerslaan 40A 5245NH Rosmalen [email protected] KvK-nummer : 16078843 BTW-nummer : NL.0082.02.771.B.01