• Gratis verzending naar de winkel
  • 120 dagen retourtermijn
  • 8.9/10 beoordeling van 3811 klanten
Klantenservice van Shoeby

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Shoeby en DHL pakketten nog afhalen en/of brengen in de winkel?

De winkels blijven op dit moment open voor het afhalen en/of brengen van DHL pakketten. 
Heb jij iets gezien op shoeby.nl of op onze socials? Dan kunnen onze personal shoppers jouw favoriete items persoonlijk bij je thuis afleveren. Bel en bestel dan nu bij jouw favoriete Shoeby-winkel.
 

Zijn jullie winkels nog open?

Onze winkels blijven open voor het afhalen van DHL pakketten. Bekijk de actuele openingstijden van de Shoeby-winkel bij jou in de buurt. 
Daarnaast kun je jouw favoriete items bij ons bestellen! We bezorgen het gewoon gratis bij je thuis, handig! Kun jij nog niet kiezen? Ontvang een selectie thuis op zicht of vraag om een styling sessie met een personal shopper bij jouw thuis! Bel ons en we denken graag met je mee in mogelijkheden.
 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan duurt het max. 6 werkdagen. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!

Wat doen wij als Shoeby om er voor te zorgen dat je nog steeds kunt shoppen?

"Bij Shoeby hebben we all eyes on you. Gezondheid en veiligheid voor jou als klant en al onze medewerkers zijn onze grootste prioriteit. Bij Shoeby doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat ook in deze tijd shoppen bij Shoeby nog steeds leuk en verantwoord kan." 

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Deellevering

Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering

We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw AfterPay factuur.

Neem contact met ons op

Shoeby Franchise B.V. Burgemeester Burgerslaan 40A 5245NH Rosmalen [email protected] KvK-nummer : 16078843 BTW-nummer : NL.0082.02.771.B.01