• Gratis afhalen in de winkel
  • Gratis retourneren via de winkel
  • 8.3/10 beoordeling van 1738 klanten
Klantenservice van Shoeby

Veelgestelde vragen

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Deellevering

Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering

We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw AfterPay factuur.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan kan het tot maximaal 6 werkdagen duren voor je bestelling bij ons binnen is. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!

Neem contact met ons op

Shoeby Franchise B.V. Burgemeester Burgerslaan 40A 5245NH Rosmalen [email protected] KvK-nummer : 16078843 BTW-nummer : NL.0082.02.771.B.01