• Gratis afhalen in 220 winkels
  • Gratis retourneren via de winkel
  • 9/10 beoordeling van 1649 klanten
Klantenservice van Shoeby

Bestelling & leveringen

Bezorgoptie

Kosten

Levertijd

Shoeby winkel Gratis max. 6 werkdagen
PostNL bezorging 4.95 1-3 werkdagen

Veelgestelde vragen over bestelling en levering:

Veelgestelde vragen over bestelling:

Hoe plaats ik een bestelling?

Simpel! Kom je een item tegen dat perfect past in jouw kledingkast? Klik op de groene balk: ‘In winkelwagen’. Ben je klaar met shoppen en wil je je bestelling afronden, klik dan rechtsboven op het winkelwagen-icoontje en vervolgens op de groene balk: ‘Doorgaan met bestellen’. Volg de stappen en je bestelling komt z.s.m. jouw kant op!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Even bellen is het handigst. We zijn op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur via +31 (0)85 273 01 14 (lokaal tarief).

Hoe lang duurt het voordat ik mijn (online) bestelling in de winkel kan afhalen?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan kan het tot maximaal 6 werkdagen duren voor je bestelling bij ons binnen is. We sturen je een e-mail wanneer het zover is!

Wanneer een item in een winkel niet meer voorradig is, kan dit dan vanuit een andere winkel worden geleverd?

Check eerst of het item wél online verkrijgbaar is en kies voor bezorging bij jouw Shoeby winkel. Wil je het item liever in de winkel shoppen, neem dan contact op met jouw favoriete Shoeby winkel om het item achter te laten hangen. Daarnaast kan een item inderdaad vanuit een andere winkel besteld worden. Vraag hiernaar in de winkel!

Een item is niet meer leverbaar. Wat nu?

Is het item dat jij op je wishlist had staan uitverkocht? Je kunt hiervoor even langsgaan bij de winkel om te kijken of je item daar nog wél in het rek hangt. Klik hier voor het overzicht van alle winkels. Mocht het daar niet gelukt zijn, bel ons dan even: +31 (0)85 273 01 14 (lokaal tarief). Misschien heb je geluk! Het kan zomaar zijn dat een artikel dat vandaag online is uitverkocht, morgen weer beschikbaar is omdat we een retour of nieuwe levering ontvangen.

Komen overige items nog wel na een annulering?

In de meeste gevallen wel! Mochten meerdere items helaas niet leverbaar zijn dan ontvang je hier een e-mail over. Van de items welke naar je onderweg zijn ontvang je een verzendbevestiging. Heb je een e-mail ontvangen dat een item helaas niet meer leverbaar is dan storten we je geld binnen 5 werkdagen retour of wordt het bedrag verrekend op jouw AfterPay factuur.

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?

Deellevering

Het kán voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering

We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met jouw AfterPay factuur.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Uiteraard! Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigings-mail. Niks ontvangen na 60 minuten? Check je spam! Heb je gekozen voor bezorging via PostNL dan ontvang je van ons een aparte e-mail met daarin een track&trace code, zodat je jouw pakketje 24/7 kunt volgen. Heb je gekozen voor ophalen in de winkel? Dan mailen we je als de bestelling onderweg is én wanneer het pakket is gearriveerd in je winkel.

Neem contact met ons op